Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

RoyaltyFx - Bukti Pendapatan Pertama Aku Dengan RoyaltyFx

Salam semua walaupun takde la banyak mana pun tapi inilah yang semua orang nak tengok, screenshot pertama hehehe..minggu nie aku dapat RM50.40..jadilah kan? aku bukan melabur banyak mana pun dengan Royaltyfx nie, berbaloilah dengan apa yg aku laburkan. Bermakna RoyaltyFx Paid!!!! So apa lagi korang tunggu..jom la serbu RoyaltyFx bersama aku. Keuntungan minggu nie adalah 1 lot = USD1.15, so kalau korang ambik banyak lot darab la dengan USD1.15 tu. Ok la tak sabar tggu mggu depan plak...




Bagi yang belum tau apa tu RoyaltyFx 

Tidak perlu lagi susah-susah untuk monitor market atau untuk mempelajari ebook tu ebook ni untuk cari cara trade yang sesuai kerana sering loss di pasaran Forex.

Dengan royaltyfx saudara/ri hanya bawa keluar modal sahaja dan terima keuntungan setiap minggu tanpa perlu berbuat apa-apa kerana semua urusan trading di pasaran Forex pihak royaltyfx yang uruskan.

1) pendapatan pasif
Plan pasif adalah pendapatan dari
keuntungan trade Forex yang kami lakukan setiap minggu tanpa
perlu anda berbuat apa-apa. Hanya kongsi modal sahaja iaitu dengan membuat
...pembelian Lot dan terima keuntungan setiap minggu.

2) pendapatan aktif
Plan aktif ialah anda buat penajaan iaitu
memperkenalkan perkhidmatan kami ini kepada sesiapa sahaja dan setiap yang join ahli dan terima keuntungan setiap minggu.

Modal bermula dari RM37 Shj
Sertai Kami Sekarang,Jadilah Yang Terawal

P/s: Bagi yang sudah mendaftar kenapa tak mencuba? Murah sahaja,tak cuba mana nak tahu betul ke tak,jangan sampai terlambat,apa pun kita mesti jadi yg terawal. Saya tidak memaksa saudara, duit anda gunakan kebijaksaan anda sendiri.


 Tempah posisi anda sekarang!


No comments:

Post a Comment