Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Delivered by FeedBurner

Kuih puki?

Kuih apakah ini? Dh takde nama lain ke hahaha. Sungguh lucah dan kelakar nama kuih ni.

--- --- Sent by WhatsApp

Lewat sebulan?

Sepasang pengantin yang baru berkahwin 4 bulan. pada suatu malam si isteri memeluk leher suami dengan nada manja seraya berkata, " ayang, period i dah lewat sebulan, tapi i tak boleh nak pastikan lagi sebab kita kena gi check kat doktor." Si suami yang teramat gembira tu pun berpakat dengan isterinya untuk tidak memberitahu sesiapa pun tentang perkhabaran gembira ini sehingga ianya benar2 pasti. Pada suatu hari, pasangan ini di datangi oleh pegawai dari TNB kerana terdapat tunggakkan dalam pembayaran bill elektrik rumah mereka. Pegawai TNB tu pun berkata " ini rumah En. Zakaria ker?" "iya, saya ni isterinya. ada apa encik" Pegawai TNB tu pun berkata, " Puan, ni dah sebulan lewat, saya dah tak boleh tunggu ni, nanti boss saya marah." Dengan nada terkejut, si isteri itu pun membalas balik cakap pegawai TNB tu." APA??? Macam mana pulak encik tahu yg saya ni sebulan lewat???" Pegawai TNB tu pun dengan selamba menjawab " ala puan, ni kan zaman IT, semua tu ada dalam komputer dan kita boleh check Online" Kata-kata pegawai TNB tu membuatkan si isteri tu lagi terkejut. "APAAA???? Saya lewat sebulan pun awak semua boleh tahuuu??? " Pegawai TNB tu pun mententeramkan keadaan" Relek puan, puan ni baru lewat sebulan, ada yg lagi teruk, lewat 5-6 bulan" Si isteri yg terperanjat beruk dengan kenyataan pegawai tupun berkata, nanti saya bincang dengan suami saya..lalu pegawai TNB tu pun beredar dari situ.. Keesokkan harinya, selepas si Zakaria ini di beritahu oleh isterinya,dia pun naik berang dan terus ambik cuti dan pergi ke kedai TNB yg berdekatan.. Dengan tanpa menghiraukan pegawai-pegawai TNB yg ramai di situ, dia pun memekik seraya berkata "Apa korang ni, isteri saya sebulan lewat pun nak heboh2 ke dalam internet. awak ni semua yg berkeluarga tak pernah lewat sebulan kerrrr????!! bisness apa korang buat niii?? nak kena saman kerr??? Lalu pegawai yg datang kerumah si Zakaria ni berdiri dan mententeramkan keadaan. "sabar encik, sabar encik. apa susah, kalau cik nak settlekan perkara ni, bayar je..." kata-kata pegawai TNB tu membuatkan si Zakaria naik berang. "APAAA?? nak bayar korang? belahhhh lahh...." Lalu pegawai TNB tu pun cakap " kalau macam tu, Kita terpaksa potong encik punya....... ...." Si Zakaria mencelah " apa??? potong??? abih tu isteri saya di rumah nak pakai apaaaaaa??? Pegawai TNB tu pun cakap " nampak gayanye..ISTERI ENCIK KENA PAKAI LILIN AJERRRLAAAAAAAA" ???????????? ???????........... .........

selamat menikmati takrif elektrik baru. Huhuhuuuu...

[PIC] Lelaki Vs Perempuan Bila Temujanji

Betul ke bohong ? haha kalau korang yang selalu dok amal mcm ni jgn maree yer...dah memang betul pun..

[ISU PANAS] Aksi Guru Ajuk Pondan (Bobo) Dihadapan Murid SMK Subang Bestari


Apa komen anda tentang video diatas? bagi pendapat aku la benda ni buat malu je, kalau budak - sekolah buat tak kisah lagi..menjatuhkan maruah dan kewibawaan seorg guru je.Hentikanlah korang bertaubat le hihi...

[Lawak Lambok] Selipar Hilang

Lama tak post pasal lawak Lambok ni, lawa dia memang selalu buatkan orang keras perut..jom layan


[PIC] Couple Tengoh Skodeng Dalam Jamban...18Sx

Ikshhh..Ikshhh...betul - betul tak senonoh berskodeng dalam jamban..apa nak jadi zaman sekarang


Pejabat Kentut

Tengok van dan pemandu dia mmg lawak..pejabat apa agak2 korang ni?

Eliass Antubiz Online: STICKER SYAHADAH TERBARU , 6 WARNA PILIHAN UNTUK D...

Eliass Antubiz Online: STICKER SYAHADAH TERBARU , 6 WARNA PILIHAN UNTUK D...: ASSALAMUALAIKUM.. . STICKER SYAHADAH TERBARU , 6 WARNA PILIHAN UNTUK DIMILIKI ! Sticker ini adalah versi TERBARU dipasaran,  warn.. More info

Sharm el sheikh Mesir : Ular Gergasi Sebesar Dua Kali Ganda Trailer Akhirnya Berjaya Dibunuh


Seekor ular gergasi yang menakjubkan telah dijumpai di Laut Merah dimana telah mengorbankan seramai 320 orang pelancong dan 125 penyelam dari Mesir.

Ular ini telah berjaya dibunuh oleh sepasukan saintis profesional elit Mesir dan penyelam bertauliah. 

Nama-nama ahli sains yang mengambil bahagian dalam operasi menangkap ular gergasi tersebut ialah: Dr. Karim Mohammed, Dr. Mohammed Sharif, Dr.Mr.Sea, Pelajar Dr.Mahmoud dan Dr.Mazen Al-Rashidi

. Manakala nama-nama penyelam yang mengambil bahagian dalam operasi menangkap ular gergasi tersebut diketuai oleh Ahmed, Abdullah Karim,Knight seorang nelayan, Wael Mohammed, Mohammed Haridi,Alvajuma seorang pakar lembing, Mahmoud Shafik,kumpulan Sharif.

 Bangkai ular tersebut telah dipindahkan ke dalam bilik simpanan haiwan antarabangsa di Sharm El Sheikh Mesir.
tetapi..
Analisa Dugaan Hoax
Penemuan tersebut akan menjadi berita utama di seluruh dunia, belum ada organisasi berita besar telah melaporkan ular ini atau pembunuhan terkait seperti yang dilaporkan dalam cerita. Satu-satunya situs melaporkan cerita ini hanya mengulangi laporan tunggal, tanpa pembuktian. Mereka yang percaya titik foto dengan fakta bahwa Google akan kembali beberapa situs melaporkan cerita ini.  
Masalahnya adalah bahwa semua situs tersebut hanya referensi cerita tunggal tentang ular, dan tak satu pun dari mereka yang besar, layanan berita terkemuka. Beberapa blogger mengulangi cerita verbatim bukanlah bukti yang cukup untuk keandalan laporan.
Ular Raksasa Mesir
Gambar tampak dari ular yang nyata pada sebuah truk mainan dan difoto dari jarak dekat memberikan penampilan seekor ular besar. Gambar biasanya beredar dalam format yang sangat rendah, yang membuatnya sulit untuk mengetahui apakah foto itu nyata atau tidak. Kami mampu menemukan versi yang lebih tinggi resolusi, bagaimanapun, dan di sini sangat jelas bahwa ini adalah tidak lebih dari sebuah truk mainan dan tentara bersama apa yang tampaknya menjadi ular biasa. 
Pertama, mari kita lihat gambar resolusi rendah yang beredar di internet. Sulit untuk mengatakan dari ini jika foto-foto yang nyata atau tidak. 


Sekarang mari kita lihat gambar resolusi tinggi, di mana ia menjadi jelas bahwa truk dan tentara hanya mainan.

Video Kucing Pujuk Bayi Menangis


Pandai betul kucing nie, tepuk - tepuk kepala bayi ni, pujuk ke nak cakar pun tak tau la hahaha, tp cara macam tengah pujuk bayi ni menangis, cuba korang layan tengok, yang kelakarnya nampak mata je kucing nakal ni..cute betul...like.

SMS Budak Bercinta Zaman Sekarang, Asalkan Bahagia..

Seriussss...rasa nak muntah ayat mcm nie...loya tekak ehhh. Tapi tak kisah la apa pun asalkan bahagia, jangan buat benda yang tak senonoh sudah la kan.

Bila Binatang Semuanya Gemuk Dan Bulat


Banyangkan kalau dekat dunia kita ni binatang semua gemuk dan bulat - bulat macam nie,  memamg lucu betul video ni sekadar untuk berhibur, saksikan ok. Kalau manusia gemuk dan bulat pula jadi macam mana ye..?

Lawak Ke Nie ?

Dah lama rasanya aku tak postkan artikel or bahan lawak yang terbaru, sibuk berbisnes cari duit hehe, tp alasan pun ada sbnarnya sebab utama malas la kot..apa khabar semua? arini aku nak kasi 2 video lawak yang baru panas - panas lagi aku uploadkan ke youtube ! Nak tnya korang lawak or ? layan sendiri hehe!