Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Delivered by FeedBurner

Video Kucing Pujuk Bayi Menangis


Pandai betul kucing nie, tepuk - tepuk kepala bayi ni, pujuk ke nak cakar pun tak tau la hahaha, tp cara macam tengah pujuk bayi ni menangis, cuba korang layan tengok, yang kelakarnya nampak mata je kucing nakal ni..cute betul...like.

SMS Budak Bercinta Zaman Sekarang, Asalkan Bahagia..

Seriussss...rasa nak muntah ayat mcm nie...loya tekak ehhh. Tapi tak kisah la apa pun asalkan bahagia, jangan buat benda yang tak senonoh sudah la kan.

Bila Binatang Semuanya Gemuk Dan Bulat


Banyangkan kalau dekat dunia kita ni binatang semua gemuk dan bulat - bulat macam nie,  memamg lucu betul video ni sekadar untuk berhibur, saksikan ok. Kalau manusia gemuk dan bulat pula jadi macam mana ye..?