Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Delivered by FeedBurner

Cikgu Soraya & Anuar...i liked...

Soalan ari pertama sekolah:-

Cikgu Suraya : murid2, sebutkan nama binatang yg bermula dgn huruf G ?

Anuar : Gajah 🐘 

Cikgu Suraya : bagus !!! Sekarang sebutkan nama binatang bermula dengan huruf D ?

Anuar : Dua gajah 🐘 🐘 

Cikgu Suraya : anuar, jangan main2 !!... berdiri !!... murid2 lain ada jawapan ?

Semua murid senyap tak tahu jawapan...

Cikgu Suraya : sebutkan nama binatang yang bermula dengan huruf M ? 
Murid2 lain sentap.. tiba2.....

Anuar : Mungkin gajah...🐘 

Cikgu Suraya : anuar..... main2 lagi..pegi berdiri diluar kelas !!
Murid2 diam tak tahu jawapan...

Cikgu Suraya : sebutkan nama binatang yg bermula dengan huruf J ?
Semua murid diam tak tahu jawapan.. tiba2..... kedengaran suara dari luar kelas...

Anuar : Jangan jangan gajah...🐘 

Cikgu suraya betambah marah 😡 lalu menyuruh Amran menutup pintu kelas..

Cikgu Suraya : sebutkan nama binatang yg bermula huruf A ?
murid2 semua jg diam...tiba2 anuar menyampuk dari luar tingkap..

Anuar : Anak gajah..🐘 

sekali lagi cikgu suraya menyuruh amran menutup tingkap..
selang beberapa minit suara anuar tidak lagi kedengaran...
cikgu Suraya menyuruh amran keluar mencari anuar..tapi tiada..

Cikgu Suraya : takpa murid2..biarkan anuar...
cikgu bertanya lagi soalan pada murid2nya...

Cikgu Suraya : sebutkan nama binatang yg bermula dgn huruf K ?
murid2 semua juga diam...
.........tiba2.....suara anuar dgn pembesar suara.....

Anuar : Kompom gajahhh 🐘 📣 📣 📣 
😂 😂 😂 
jgn ketawa fren..😷 😷 😷 Sambungan cerita gajah

cikgu Suraya : anuarrrrr....masuk kelas sekarang. 

Anuar : Tadi suruh keluar. sekarang suruh masuk plak.

cikgu suraya: Oleh kerana kamu pandai sangat, cikgu nak tanya kamu 1 soalan. Kamu ada kain pelikat kan?

Anuar : Ada cikgu. Kain pelikat Gajah Duduk cikgu.

cikgu Suraya : anuarrr....x abis lagi dengan gajah kamu ni. Ok lah. Kalau kamu pandai sangat, kenapa kain pelikat tu nama dia "Gajah Duduk"?

Anuar: sebab kalau saya salah duduk masa pakai kain tu, nanti belalai gajah terkeluar.

cikgu Suraya : Anuoorrrrrrr.......

Adiku MasterChef Tong Gas


Mak suruh abang jaga adik...adik siap masak apa xtau kat dapur....Jenuh kena beletiar dengan mak dia. Sakit kepala la si mak ni dia dapat anak cerdik terlajak macam ni.

Video ni admin dpt kt fb nama norish. Lepas download cari balik x jumpa lak sape post tu.