Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Cara Mendapatkan Traffic dan Follower MUDAH dari Twitter!

Twitter merupakan salah satu website social marketing yang terkenal dan menerima lebih daripada 10 juta ahli baru setiap bulan. Ramai internet marketer yang lain menggunakan twitter sebagai sumber traffic untuk website/blog mereka.
Disini saya akan memberi anda cara-cara mendapat follower twitter yang banyak dalam masa yang singkat. Jika anda ada akaun twitter sila teruskan membaca, kepada sesiapa yang masih belum mempunyai akaun twitter sila dapatkan sekarang di www.twitter.com
Dengan bilangan follower yang ramai, anda boleh menghantar tweet kepada semua follower anda dan follower mereka. Kebiasaanya 3 tweet sehari sudah memadai. Kerana jika lebih ianya akan dianggap spam.
Anda perlu ada bilangan follower paling minumum 2000 orang sebelum mula menghantar tweet tersebut. Ikut kaedah bagaimana untuk menambahkan bilangan followers twitter anda.
Langkah Pertama :
Layari http://twittercounter.com/pages/100 . Disini anda akan diberi list pemegang akaun twitter top-100. Mereka semua mempunyai berjuta-juta follower. Pilih 10 orang dari list tersebut. Pastikan 10 orang ini mempunyai bilangan followers 20,000 – 30,000 orang atau lebih. Anda juga boleh pilih mengikut negara(by country).
Langkah Kedua :
Buka 10 tab dalam browser Firefox anda. Dalam setiap tab buka satu profile yang anda pilih dalam langkah pertama.
Langkah Ketiga :
Follow semua profile tersebut satu-persatu. Setiap kali anda follow mereka, akaun twitter anda akan berada di tempat pertama dalam list followers mereka. Oleh itu, sesiapa yang follow mereka (10 account tersebut) akan follow anda juga. Proses ini boleh berterusan seperti system matrix, followers mereka pun akan follow anda. Dan yang paling penting tweet anda akan dapat dilihat oleh followers mereka juga.
Langkah Keempat :
Selepas follow semua 10 profile tersebut tunggu selama 15 – 20 minit dan kemudian unfollow semua. Masa ini akan membolehkan kebanyakkan follower2 semua 10 profile tersebut follow akaun twitter anda. Tunggu selama 10 minit lagi dan follow mereka sekali lagi (seperti langkah ketiga)
Ini prosesnya :-
Follow 10 akaun —– (selepas 15-20minit)—–> unfollow—–(selepas 10minit)—–> follow sekali lagi.
Buat proses ini sebanyak 3 kali dan anda akan dapat lebih daripada 2000 follower dengan mudah!
Langkah Kelima (menjana $$) :
Sekarang anda mempunyai lebih daripada 2000 follower, seterusnya anda akan menghantar 3 tweet sehari kepada mereka semua mengenai website atau blog anda. Jangan hantar lebih dari 3 kali sehari kerana kebanyakkan mereka akan fikir anda sedang spam mereka dan mereka akan unfollow anda. Setiap kali anda update website atau blog anda tweet mereka.
Anda boleh membuka lebih banyak akaun twitter dan menambah lagi bilangan followers.
Lebih ramai followers = lebih banyak traffic website / blog anda dapat = lebih banyak income $$
TIPS : Untuk tweet dengan lebih mudah, sila download tool ini – www.Fleck.com . Ia adalah tool mudah yang akan berada dalam browser anda. Klik je icon fleck dan anda boleh tweet post blog/website anda dengan mudah!

credit to http://www.netkarim.net/blog

No comments:

Post a Comment