Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Cara nak set Adsense for domain percuma



 Salam, jika anda ada domain yang belum digunakan, adalah disarankan supaya anda menggunakan perkhidmatan domain parking. Sebelum anda menggunakan domain tersebut dengan aktifnya pada satu masa nanti, anda masih berpeluang menjana pendapatan dengan domain tersebut. Mungkin tidak berapa banyak income yang anda dapat, tapi setidak-tidaknya ia masih digunakan.

Domain parking adalah salah satu perkhidmatan pengiklanan di internet dengan menggunakan traffik yang diterima oleh sesuatu domain. Terdapat banyak syarikat yang menyediakan perkhidmatan domain parking ini, contohnya sedo, revenuedirect, godaddy dan berbagai-bagai lagi. Ada perkhidmatan domain parking yang berbayar, ada yang percuma.

Teknik yang digunakan - setelah anda berdaftar dan meletakkan setting yang sepatutnya pada domain anda, syarikat tersebut akan meletakkan berbagai iklan pada domain anda. Maka jika ada sesiapa yang membuka domain anda dari seluruh dunia, pendapatan anda dikira berdasarkan klik pada iklan tersebut atau setiap 1000 kali domain anda dibuka. 


Hari ni aku dengan berbesar hari nak ajar semua para blogger semua cara senang dan percuma nak setting adsense for domain. macam mana nak setting adsense for domain tapi saya tak ada domain sendiri? jawapanya kena kena cari la domain..kat sini aku nak suruh korang buat pakai domain free ja...ok baca panduan aku nie dengan teliti ok..enjoy. sebenarnya aku pun tak berapa pandai sangat pun tapi aku try2 jadi jugak hodoh2. Kalau aku salah korang bagitau la yer...



1) Daftar domain free kat sini..Klik je  CO.CC:Free Domain
2) Korang ikut satu persatu mcm dlm gambar nie senang je...harap korang enjoy!!!



Adsense for Domain Co.cc

Adsense for Domain Co.cc

Adsense for Domain Co.cc

Adsense for Domain Co.cc

Adsense for Domain Co.cc

Adsense for Domain Co.cc

Adsense for Domain Co.cc

No comments:

Post a Comment