Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Delivered by FeedBurner

Bogel !

 

Jeslina dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering...ring ..ring..ring....Maka si Jeslina terus membungkus tubuhnya dengan tuala dan berlari kebawah untuk membuka pintu.

Rupa-rupanya Khairul Salleh, jiran rumah mereka berdiri di depan pintu dan berkata " Oh..Minta maaf kerana menggangu u yang sedang mandi.."

Jeslina menjawap " tidak apa, biasalah tu..apa u mahu"

Saripuddin terus dengan ghairahnya menjawap " Ohh..Jeslina..u mempunyai kulit putih melepak harus bak sutera , jika I offer u RM100.00 sanggupkah U menanggalkan tuala bahagian atas sebagai balasan???"

Dengan secepat kilat tanpa berfikir panjang maka ditanggalkan bahagian atas tuala memperlihatkan buah dadanya yang menbukit demi wang RM100.00..

"WOW" Khairul Salleh dengan mata terbelalak menghayati buah dadanya yang secara langsung memberangsangkan semangatnya sekaligus menawarkan RM100.00 lagi kepada Jeslina untuk menanggalkan kesemua tualanya!!

"kenapa tidak" balas Jeslina "itu ganjaran yang amat lumayan" dan terus melonggarkan tualanya memperlihatkan keayuan tubuh yang mengiurkan tanpa seurat benang pun!!.

Maka Khairul Salleh dengan air liur yang meleleh keluar dan merasa rimas yang amat ketara seperti disimbah air sejuk dengan bahagian zip seluar yang seakan-akan pecah terus menyerahkan Note Rm200.00 kepada Jeslina tanda kepuasan yang tak terhingga sambil berlari ke kedai untuk membeli sabun untuk dibuat bekalan..
Apabila Jeslina kembali ke bilik air untuk menyambung balik mandinya maka suaminya bertanya " Siapa yang membunyikan lonceng pintu ?" 

"Jiran kita, Si Khairul Salleh" Jawap Jeslina 

"Si Khairul Salleh??" Tanya Suaminya "Adakah dia memulangkan wang RM200.00 yang dipinjam dari saya tempoh hari??"

No comments:

Post a Comment