Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Gara-Gara SMS Nakal

Dah lama tak main sms-sms ni, kepada yg gila sms........

kalo aku tangkai ko daunnye,
kalo aku aur ko tebingnye,kalo aku kumbang ko bungenye,
kalo aku langit ko buminye,
& kalo aku tarzan ko le beruknye..
-----------------------------------------------------------------

Kalau dapat bini muda-nampak BABY DOLL.
Kalau dapat bini sederhana muda pula-nampak BARBIE DOLL.
Tapi bila dapat bini tua-nampak PANADOL !!
----------------------------------------------------------------

Bila kita cantik tak siapa memandang,
bila kita baik tak siapa memuji,
bila kita susah tak siapa menolong,
bila kita jatuh tak siapa mengangkat,
Tapi………
bila kita kentut semua mata memandang kita...
------------------------------------------------------------------

AnGkAT tgN!
inI RoMPaKan!
YG HenSEM Ke SeBELah KaNAn!
yG lAwA ke SeBelAh KIri!
yg WaJaHnYa hoDoH ke TeNgaH.
AWak!
yE AwK jgn pUrA² bAce SMS!.
cEpAt Ke TeNGah !!
-------------------------------------------------------------------

kau sungguh dinamis,
sifatmu cukup puitis,
gayamu selalu erotis,
jiwamu sungguh romantis,
caramu seperti celebrities,
tapi sayang wajahmu seperti teletubbies…
--------------------------------------------------------------------

HP anda telah dilengkapi puzzle game.
Caranya mudah saja.
Lemparkan HP anda ke dinding hingga berderai...
kemudian...susunkan kembali.
Selamat Mencuba!
------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment