Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Delivered by FeedBurner

Ketat

Teruna: Arghhh.. ketatnyer… jenuh ni..
Dara: xkan ketat sgt kot.. tekan le kuat ckit…
Teruna: Ketat giler ni… apa u wat… jenuh i tekan…
Dara: Apalah u ni… tu pun xleh nak wat.. td kata hebat sgt… mana kelakian u…?
Teruna: u main prananlah sama… mana leh i sorg jer… u tolak k.. i tekan…
Dara: yele2… i tolak ni… argh… sakitnya…
Teruna: Sakit sikit je… klo kita wat sama2.. mesti sempoi nyer.. kita wat sama2 k
Teruna/dara: tolak…tekan…tolak..tekan..tolak..tekan..
Teruna: Fuhhh.. kan i kata mesti berjaya nyer.. amacam best x?
Dara: maunyer x… berjaya jugak buka pintu ni… lama lagi dlm ni.. mau pengsan i..
Akhirnya dapatlah truna dan dara kluar dara bilik stor setelah terkurung slama 10 minit akibat dipermainkan rakan setugas.
p/s: haaa dlm kepala tuh dah pikir lain dah tu kan kan?

No comments:

Post a Comment