Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Berapa? Dua ratus ringgit??!!!

Seorang gadis, hitam manis, duduk di sebuah bar...

"Hai, boleh saya belanja anda minum?", tawar seorang laki-laki mudamenghampirinya.

"Apa? Ke hotel?", teriak si gadis.

"Bukan, bukan. Jangan salah paham. Saya hanya mahu belanja minum..."

"Kau meminta aku menemanimu ke hotel?" teriak si gadis lebih keras.Merasa ditolak, dengan perasaan malu, laki2-laki muda itu beredar dan duduk disudut ruangan.

Semua orang di bar memandang laki-laki itu dengan sinis dan mencebir.

Beberapa minit kemudian, si gadis menghampiri si laki-laki muda itu."Maafkan saya. Saya sedang menyamar. Sebenarnya, saya adalah seorangmahasiswa psikologi yang sedang mempelajari tingkah laku manusia ketikamenghadapi situasi yang tidak dikehendakinya."

S ilaki-laki menatap perempuan itu dengan dingin. Kemudian berteriak denganamat kuatnya, "Berapa? Dua ratus ringgit??!!!?"

No comments:

Post a Comment