Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Delivered by FeedBurner

Ramai Dah Join I-Network Anda Bila Lagi? Hari - Hari Duit Masuk nie !!!

i-Network = 'international Network'
Menyatukan rakan-rakan FB dalam satu jaringan antarabangsa melalui portal pengiklanan.
Memberi peluang kepada rakan-rakan FB mendapat duit poket di luar imaginasi
Apa itu i-Network?
Bermula di Malaysia pada 1 Ramadhan 1431(11 Ogos 2010)
Aplikasi Facebook rangkaian tanpa sempadan  pertama di malaysia dan di dunia!!
Yuran Pendaftaran hanya RM100/RM50 dan akan menjadi USD100/USD50
   apabila dilancarkan di peringkat antarabangsa pada bulan Oktober 2010
Kelebihan Sebagai i-Networker
Tidak perlu mencari orang. Cuma post di  wall anda atau invite friend melalui Facebook  sahaja.
   Lebih Ramai  Rakan  FB  anda. Lebih Besar potensi pendapatan anda!
Percuma SMS pemberitahuan & Bonus akan terus dimasukkan ke akaun Maybank anda!
Ruangan Iklan percuma di dalam i-network.us bernilai RM100  satu banner! (On Progress)
Forum VIP percuma !
Hadiah Cabutan Bertuah yang hebat menanti anda setiap bulan!   
Pemenang cabutan bertuah ogos... (1 set telefon HTC HD)
    1. Amiruddin Bin Yusof  - 012***8123
    2. Nasir Bin Nazim - 016***6680
    3. Azami Abu Bakar-012***8032
    Tahniah diucapkan kepada para pemenang. pemilihan dibuat secara 'random' dalam sistem...Hadiah Bulan September akan Diumumkan Dalam 
    Pertengahan Bulan Oktober. hadiah bulan Oktober ialah 1 Set PSP 3000 bakal menjadi milik i-networker yang bertuah! semoga berjaya!

 
Dan Lebih banyak lagi kelebihan anda sebagai i-networker! Jadi tunggu apa lagi??!!
Sertai kami sekarang! Jadilah yang terawal! Klik tab seterusnya untuk mengetahui cara yang betul!

Tinggal Beberapa Minggu Sahaja Lagi Sebelum I-Network Menjengah Pasaran Antarabangsa!
Hurry Up My Friends! U Never Late To Make A Smart Decision!


KLIK SINI UNTUK JOIN i-Network

Tidur Dengan Suami Orang

Teman saya ini (katakanlah namanya Ema, 25 tahun) bekerja dengan satu perusahaan konsultan yang tidak terlalu besar sebagai assistant dan salah seorang partner pada perusahaan konsultan tersebut (Kita sebut saja namanya Andy).Ema sangat mengkagumi profil dan karakter Andy.
Sebut saja semua hal yang baik, maka Andy memilikinya. Otak yang cemerlang, sikap yang profesionaldan gentleman, penampilan yang selalu rapi and nice looking serta usia baru 34 tahun (waktu itu). Ema pula adalah seorang wanita yang memiliki segala yang diidamkan oleh seorang lelaki,bentuk tubuh yang sempurna,paras yang cantik,fikiran matang serta bijak,berpewatakan ceria & suka tersenyum.
Disebabkan Ema selalu bertugas bersama Andy maka Ema akhirnya mulai menyayang i Andy lebih dari team partner & Ema membiarkan saja perasaannya kepada Andy tumbuh tanpa halangan. Semakin hari dia semakinjatuh hati kepada Andy.
Andy bukannya tidak tahu akan hal itu tetapi sikapnya yang profesional
di pejabat yang tidak membiarkan hal-hal pribadi mencampuriurusan
pejabat membuat Ema semakin mengkagumi peribadi Andy.
Suatu hari urusan pejabat membuat mereka berdua harus pergi kebeberapa lokasi di seluruh Negara. Inilah ceritanya.
Untuk memudahkan pergerakan, mereka naik pesawat ke Penang dan menyewa kereta untuk melakukan perjalanan darat di sekitar B’worth , Perak, Kedah dan Perlis dalam rangka melakukan suatu survey khusus untuk kepentingan klien.
Entah bagaimana silapnya mereka, pada waktu malam menginap di sebuah hotel kecil. Sebenarnya Andy ingin memesan 2 kamar tetapi kerana hanya ada 1 kamar maka dia meminta pendapat Ema. Kerana memang sudah sangat penat Ema setuju untuk sekamar dengan Andy (sebenarnya Ema agak “sedikit senang” dengan kondisi darurat tersebut)!
Kerana berasa panas, maka Andy membuka jendela kamar. Masalahnya, kamar tersbut hanya memiliki 1 ranjang berukuran panjang dan tidak memiliki kursi panjang. Tidak mungkin bagi Ema untuk meminta Andy tidur di lantai. Jadi akhirnya mereka tidur sekatil setelah Andy berjanji bahwa dia tidak akan melakukan hal yang bukan- bukan.
Sebenarnya Ema tidak pernah tidur sekatil dengan seorang lelaki apatah lagi Andy adalah suami orang! Sebagai seorang wanita jantungnya berdebar sangat kencang kerana tidur seranjang dengan lelaki sopan yang sangat diadmirekannnya. Kaki mereka beberapa kali saling bersentuhan kerana katilnya memang kecil.
Setelah setengah jam, angin malam yang masuk melalui jendela membuat Ema merasa kedinginan sehingga dia memberanikan diri bertanya kepada Andy:
“Abang Andy, Ema kesejukan nih. Boleh tak minta tolong jendelanya
ditutup saja?”
Andy tidak langsung menjawab dan Ema berpikir Andy sudah tertidur
sehingga dia berkata lagi:
“Abg Andy…”
Kali ini Andy langsung menjawab:
“Ema, kamu kesejukan ya? MAUKAH KAMU MALAM INI KAMU BERTINDAK SEPERTI ISTERI SAYA?”
Jantung Ema terasa berhenti berdetik. Jantungnya langsung gemuruh
mendengar pertanyaan Andy. Dengan hati-hati ia bertanya:
“Maksud abg Andy?”
“Maksud saya, bolehkah Ema tolong tutupkan sendiri tingkap yang terbuka tu, seperti yang selalu dibuat oleh isteri saya dirumah?!”
Wah, wah,wah…tekun baca nmpak… Kah3 padan muka korang...

Menantuku Kantoi - Lawak Pagi2

Mamat ni amat lah tergila-gilakan Minah anak Pak Haji Dollah. Minah nie boleh lah tahan cun nya. Mamat ni pun tak kalah lah kacaknya. Ngurat-punya-ngurat tersangkutlah dua hati ini. Pak Haji Dollah bukanlah jenis yang memilih sangat orangnya, tambahan pulak si Mamat ini pandai berlakon, depan Pak Haji Dollah dia bukan main warak lagi, berkopiah dikepala. Selepas ditetapkan hari kahwinnya, maka lancar je jawab nikahnya si Mamat tadi. Biasalah malamnya agak lewat sikit keluarga Haji Dollah masuk tidurnya pasal dok berkemas rumah lepas kenduri siangnya. Pasangan Mamat dan Minah pun lewat jugak lah masuk tidurnya.
Selepas semuanya selesai dan semuanya nyenyak tidurnya, pagi besoknya Pak Haji Dollah pun mengejutkan semua isi rumah untuk solat subuh. Semua isi rumah pun bangun dan si Mamat dan Minah pun bangun mandi dan bersiap untuk mendirikan solat subuh. Tapi dek kerana lewat bangun, Si Mamat tak sempat bersolat jemaah dengan Pak Haji Dollah. Walaupun telah dikejutkan awal oleh isterinya Minah.

Maka, Pak Haji Dollah pun suruhlah menantunya tu solat sendirian ketika ahli keluarga lainnya sedang berwirid. Si Mamat pun qamat dan dirikanlah solat subuhnya. Selepas selesai solatnya dan memberi salam. Pak Haji Dollah pun menegur menantunya Si Mamat tadi, “Hai Mat kenapa solat subuh tiga rakaat?” lantas Si Mamat Jawab “eh.. ia ke? tiga rakaat? rasa-rasanya dah cukup empat rakaat tadi…”
Masya Allah.. mengucap panjang Pak Haji Dollah. Si Minah tersenyum sipu malu dengan gelagat suaminya. Sahla si Mamat ni tak pernah sembahyang subuh! Kantoi..kantoi…