Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Delivered by FeedBurner

Koleksi Sms Kelakar / Lawak


in mulakan....:)




8
mssg(s)
received





1
Slmt Mlm





2
Jgn ngigau





3
Mimpi bes





4
Bc doa tdo





5
Jgn bgn lwt





6
Jgn kencing mlm!





7
Bye





8
Tata


JaGa2 MeSeJ No 6.
MaYbe BeTuL
=====================================================================

Dalam kolam ada berudu, dalam hati ada rindu,
Jangan perasan atau terharu,
Bukan nak ucap salam rindu,
Bukan pulak nak kata I Love U,
Cuma nak pesan sesuatu,
Nak kawin jangan lupa trim bulu.....



======================================================================


Ingatlah wahai anak ADAM bahawa sesungguhnya mati yang paling aib, mati yang tak boleh dikapankan dan mati yang tak boleh dikebumikan ialah..................................................................................   ......................................... .................... "MATI PUCUK"!




Huhu.... dapat ni memula cam nak insaf... pasal mmg dapat hari Jumaat pun... sekali terkena daaaa...!!!

======================================================================

awk=kelakar gile
aw=comel la
awkjujur lebih
awk=cute sgt
awk=baiknye
awk=pandai lg
awk=pemurah lak tu..





saya?




saya????




saya....tipu jer. .... :L



;P ;P

=======================================================================

MENURUT
PAKAR=warna
pakaian dalam


wanita selalunya
dikaitkan dengan
perasaan:
MERAH>berani

HITAM & seksi
PUTIH & suci
HIJAU & berahi
COKELAT GELAP&

tak pernah cuci!!
:P

=======================================================================

Serius la syg..jgn
main2, I btl2 perlu
kn u, I xleh hidup
tanpa u, tanpa u

hidup I x menentu, i
sygkn u.. Oh
jantung ku..
'SAYANGILAH

JANTUNG ANDA'..

=======================================================================


BACA 3X SBLM
TIDO..



Mkn nasi pucuk
paku, campur daun
pokok ciku, stglah
HANTU dtg

pdku, dtglah
engkau tido
dgnku..


SEMOGA DOA AWAK
TERMAKBUL..
AMIN..hehe.

=========================================================================


One day u'll
be surprise..



To see
me
bside
u


U & me
LAUGHING,


U & me
CRYING,



U & me
DREAMING,



U & me
together



Forever




Just u & me




In
MENTAL HOSPITAL
u patient & I Doctor
:P

========================================================================

.::!!!!!!!::.
C!! 6 6 "-.
"-卂_o.-'
HOO..HOO..

SAYA NOHARA SHIN
CHAN..
UMUR 5THN..
HOBI, KACAU ORG

TERUTAMA TUAN
PUNYA FON NI..
HAHAHA..
;P

========================================================================


()".."() Here is a
(   (T)) Teddy
(,,)(o)(o) bear 2


sit upon ur bed
..but if u dream
of someone else
instead of me..

-it'll punch ur
head!..;p hahah
nitez..
:lol:

=========================================================================

Cukup la tu...penat aku nak menulis. Nanti aku Kasi lagi 10 Koleksi Sms Kelakar / Lawak..Kalau korang suke sila la tinggal2 komen ok...Muahhh! sayang korang!

Mari Belajar Bahasa Melayu Kuno

Kali ini saya ingin membuka kelas bahasa melayu Kuno. Bahasa-bahasa ini sudah tidak digunakan lagi pada masa kini. Ia digunakan pada tahun sekitar 1511-1621. Kepada adik-adik, jangan gunakan dalam karangan di sekolah yerr!

1.KENYUMIK
Maksud: Senyum yang menampakkan sedikit lidah bersama dengan mimik muka ala-ala sejenis binatang yang tidak boleh disebut.
Contoh Ayat: Anuar Zink yang sedang menunggu bas telah berkenyumik kepada makcik Rosalinda yang sedang membawa anak kucingnya berjalan-jalan. Anak kucing makcik Rosalinda kemudian mati kerana kekenyumiktan si Anuar Zink berada pada tahap keburukan yang amat dasyat.

2.KUTILPUNYUT
Maksud: Perbuatan yang tidak disenangi oleh ketua kampung seperti menyiram kambing dengan air panas, membuat tatto pada badan lembu dan mengajak ayam pergi karaoke.
Contoh Ayat: Satu kampung tahu dengan perangai Roberto yang suka kutilpunyut binatang-binatang ternakan. Lalu satu jawatankuasa khas telah dirombak oleh orang kampung bagi membolehkan Roberto dikutilpunyut oleh ayam-ayam belaan makcik Rubella.

3.TELUMPAK
Maksud: Membaling telur labi-labi ke arah orang yang sedang mengadakan ceramah perdana.
Contoh Ayat: "Kurang asam punya Redondo, ditelumpaknya aku dengan tetamu-tetamu kehormat sekali kena. Kalau yer pun jangan la marah sangat pasal aku nikah dengan janda dia." Kata Datuk Dr. Alberto Einsteino kepada penjaga tandas Central Market sambil menelumpak ke muka penjaga tandas tersebut.

4.KOLKOTUM
Maksud: Sejenis minuman ringan didalam tin perasa daun ketum yang akan membuatkan peminumnya buta huruf.
Contoh Ayat: Kerana terlalu banyak mengambil kolkotum yang berlebihan, seluruh penduduk Kg. Tempoyang terpaksa masuk tadika semula akibat sudah tidak tahu lagi membaca buku. Perbuatan seperti ini bolehlah diumpamakan seperti Karam dilaut boleh kurenang, Karam di hati nak bayar hutang. Karam Sinkh Walia untuk TV3.

5.SYIRUM
Maksud: Menyorok dari perbuatan yang menakutkan.
Contoh Ayat: Luziano yang sedang melarikan diri dari ceti telah mensyirum ke dalam kain pelikat ketua kampung yang sedang mengadakan kuliah subuh. Akibat dari perbuatan itu Luziano telah ditempeleng 8 kali kerana telah menjatuhkan martabat ketua kampung iaitu pakcik Leornardo.

6.SPENTOT
Maksud: Spender yang menampakkan sedikit bontot.
Contoh Ayat: Semasa pakcik Leornardo menyertai pertandingan lari dalam guni peringkat kg. Tempoyang, dia terjatuh semasa mengambil korner tajam kemudian terguling-guling ke arah himpunan pelajar Pandu Puteri dan terpelanting keluar dari guninya. Lalu ternampaklah spentot lubang-lubangnya yang berjenama remona. Akibat dari kejadian itu, pakcik Leornardo sangat malu sehingga menarik diri dari melakonkan watak utama dalam drama makcik Rosalinda.

Sekian dahulu kelas saya pada hari ini. Kepada komentar, sila komen apa benda yang korang nak belajar. Saya buleh ajarkan. Selamat minum sirap!