Jika anda masih baru disini, sila masukkan email anda utk dapatkan update-update terkini melalui email dan melanggan kelakargila:

Debaran Malam Pertama (ohh sedapnya)

Sejak petang suasana mendung dikampung membuatkan aku keluh kesah menanti malam hari menjelang... maklum lah pengalaman pertama aku nie yang buat aku merasa tak keruan dan penuh gairah menanti malam yang tak kunjung datang....

Aku hanya mampu tersengih sengih jer dan tersemyum kambing bile mata ibuku mengerling kearahku sambil tersenyum ... dalam hati aku berkata eh orang tua nih dapat baca ke fikiran aku nie maklum lah orang dah banyak pengalaman katakan..

Malam yang ditunggu tunggu dah tiba apa lagi aku mundar mandir di hadapan bilik tidur ku.. family ku semakin heran dengan gelagat ku...Tapi aku heran mak bapak ku tak heran langsung macam dorang dah tau jer apa yang aku nak buat nih... aduhhhh...

Aku gagal mengawal nafsuku lagi tanpa memperdulikan family aku terus jer terjah masuk ke kamar tidur ku ... oh alang kah bahagia nya.. malam ini aku pun terus mendapatkan sidia yang telah lama menunggu ku dengan penuh sabar...

Dengan rakusnya aku terus jer menerkam mangsaku itu... aku tak pedulikan semua lagi niatku hanya satu aku tunaikan hajat ku yang satu ini...

Dalam suasana suram di temani cahaya pelita ohh.. sungguh romantis nya... kini hanya aku dan sidia...

Tanpa banyak bicara dan rasa segan silu nya aku mulakan langkah pertama....dengan rakus nya jari jari ku yang kasar ini menyelak lapisan pertama pakaian sidia........ oh teruja nya aku........aku bertambah rakus bila ku lihat bulu bulu halus yang indah itu ku selak satu persatu kemudian aku semakin galak benda yang aku idam idamkan selama ini terpampang di hadapan mata.....

Aku terus menerkam , mengigit dan menjilat biji yang tersusun halus tu...... Mak ai..iiiiiiii sedap nya jerit ku....

Tiba tiba terkejut satu family yang tengah mengendap di sebalik pintu ingin melihat apa yang aku lakukan... selamba jer aku terus mengigit biji biji jagung dengan penuh gairah nya...

Sedap nya tak terhingga... inilah pertama kali aku merasa keenakan kali pertama aku dapat memakan jagung kalau tak silap kira kira umurku 6 tahun...

Sebenarnya jagung tu aku rembat, ibu baru beli dari ladang jiran aku hehehe dan aku bakar ketika semua fimily aku tak de kat umah....

itulah pengalaman pertama aku makan jagung ... buat teman teman yang membaca apa yang aku tulis nie maaf ye aku gurau gurau jer saje je nak citer pengalam kecik2 yang kadang kala tu buat kita tergelak sendiri...

hehehehe kita lihat sape yg kena... hehehe klau korang suke ke tak puas ati ker sile komen huhuhu .... eh aku pun kena gak.... cau cin cau... nanti aku citer lagi ...

salam sayang buat semua

Hzman Hashim

No comments:

Post a Comment